OURMEDIA-L Archives

For communication among alternative media producers, academics, artists, and activists.

OURMEDIA-L@LISTS.OU.EDU

From:
Viviana Uriona <[log in to unmask]>
Reply To:
Viviana Uriona <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 28 Mar 2009 04:52:03 +0100
Lorena,
gracias por la información.
yo me encuentro por estos momentos y hasta mediados de Julio en
Argentina, si bien estoy en Buenos Aires si hay algo que se nos ocurra
que pueda hacer, lo podemos pensar.
Un abrazo
Viviana

--
Viviana Uriona

Mobile Argentina (until July 17th 2009): **54-(9)15-5610 0508
Mobile Germany (from July 19th 2009):  **49-176-2264 1606

skype: viviana-uriona