(Spanish below, Español más abajo)

Dear friends,

I am very happy to share with you the publication of my doctoral dissertation.

The book is entilted:  The use of Video for Political Consciousness-Raising in Mexico. An Analysis of Independent Videos about the Zapatistas

It has been published by Mellen Press. You can find information on the book at the following link: http://www.mellenpress.com/mellenpress.cfm?bookid=7386&pc=9
It is available through the Mellen Press web site (http://www.mellenpress.com/index.cfm) and other online sites (such as Amazon).
The book is pricy but I have discount vouchers available. In case anyone is interested please contact me.

Queridos Amigos,

Quiero compartir con ustedes la alegría de la publicación de mi tesis de doctorado, lamentablmente por ahora el libro está disponible solamente en inglés (estoy trabajando en una traducción al español).  El libro se llama The use of Video for Political Consciousness-Raising in Mexico. An Analysis of Independent Videos about the Zapatistas

La editorial que lo publica es Mellen Press (pueden encontrar información sobre el libro en la siguiente liga http://www.mellenpress.com/mellenpress.cfm?bookid=7386&pc=9
El libro se puede conseguir a través del sitio web de Mellen Press (http://www.mellenpress.com/index.cfm) o mediante sitios electrónicos como Amazon.
El costo del libro es alto, pero si están interesados en él pueden escribirme para que les haga llegar un volante con el cual se aplica un descuento.

Claudia Magallanes-Blanco
Universidad Iberoamericana Puebla
México

      ¡Todo sobre Amor y Sexo!
La guía completa para tu vida en Mujer de Hoy.
http://mx.mujer.yahoo.com/