OURMEDIA-L Archives

For communication among alternative media producers, academics, artists, and activists.

OURMEDIA-L@LISTS.OU.EDU

From:
Juan Salazar <[log in to unmask]>
Reply To:
Juan Salazar <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 19 Nov 2004 17:13:22 +1100
Hola Amalia, red Nuestros Medios. Gracias por tu mensaje y volver a
poner el tema de los medios indigenas en la discusion.  Yo no creo que
haya problemas en la red de NM para aceptar y apoyar la comunicacion
indigena. Yo sigo manteniendo mi disposicion manifestada en Porto
alegre a coordinar o facilitar esta area con quien quiera participar.
Creo que parte por  nosotros trabajando en esta area de organizar algo
en concreto para el proximo año y tu ya has dado el primer paso. Ademas
ya tenemos la respuesta positiva de Manish Kumar en India.

Hi Amalia, our media network. Thanks for your message and for putting
back in the OM agenda the issue of indigenous media. I don´t think
there would be a problem within the OU network to support indigenous
communications in the future. As I said in Porto Alegre I´m still
willing to volunteer to facilitate this area within the next conference
together with whoever wants to take part. I think it starts with us,
working in this area, to organize something concrete for next year and
you have taken the first step. Moreover, we already have a positive
response from Manish Kumar in India.

Juan Salazar